20 Eylül 2017 Çarşamba

Babamın Arkadaşı Babamın Yanında Amımı Götümü Sikti

Selamlar Değerli Seks Hikayesi Okurları Sizlere Başımdan Geçen Değişik Bir Sikiş Hikayesi Anlatacağim, Peçetenizi Yanınıza Almayı Unutmayın ?
Arkadaşlar Benim Adım Leyla 23 Yaşında Güzel Bakımlı Bir Bayanım Babam İsmail Oda 49 Yaşında Emekli Arkadaşı Murat Amca da 47 Yaşında Ben Daha Önce Bize Geldiğini Görmemiştim Ama Bir Kaç Gün Önce Bize Geldi Ve Babam İle Kahve İçeceklerini Söyledi Ve İçeri Girdi Bende Evde Babam Olduğu İçin Kısa Şort İle Geziyordum Murat Amcanın Bacaklarıma Aralıksız Baktığını Gördüm Murat Amca Resmen Bana Gözlerini Dikmişti Ben O Sıra Babam’a Seslendim Murat Amcanın Geldiğini Söyledim Ve Odaya Geçtim Ben Odada Üstümü Değiştireceğim Zaman Bana Seslendi Ve Hemen Yanına Geçtim Babamın Kahve Yapmamı İstedi Benden İkisine de Şekersiz Kahve Yapıyordum O Sıra Murat Amca Mutfağa Geldi Su İçiceğini Söyledi Bende Bardak Suyu Doldururken Murat Amca Arkama Kadar Gelmişti.
Bir Sıra Kalçalarımda Bir El Hissettim Ve Arkamı Döndüğüm’de Murat Amca Sikini Çıkarmış Bana Bakarak 31 Çekiyordu Resmen Murat Amcanın Siki Gayet İyiydi Yaşına Göre Gördüğüm de Şok Olmuştum Kahveleri Bırakıp Odaya Çıktım Hemen Odaya Geldiğimde Şorttum da Bir Islaklık Olduğunu Fark Ettim İsteksiz Olarak Resmen Azmıştım Şortumu Çikarttım Kilodumu Çıkarttım Yenilerini Giyecektim Ve O An Murat Amcanın Siki Aklıma Geldi Ve Bir Anda Ellerimi Amıma Doğru Getirdim Ve Murat Amcanın Sikini Düşünerek Amımın İçine Parmaklarımı Sokuyordum O An Murat Amcanın Sikini Yanan Amımın İçine Girmesini İsterdim.
Kendimi Tatmin Ederek Boşaldım Ve Aşşağıya İndim Mutfakta Yalanda Bir Şeyler Yıkıyordum Murat Amcanın Yine Gelmesi İçin Mutfakta Bir Kaç Dakika Geçti Murat Amca Mutfağa Geldi Murfak Amerikan Mutfaktı Babamı Televizyon İzlerken Görüyordum Murat Amca Arkama Geçti Ve Şortumu İndi Ben Artık Murat Amcanın Büyük Sikini İçime Almak İstiyordum Murat Amca Tezgaha Doğru İterek Amımı Yalamaya Başladi Bende Bir Yandan Babama Bakıyordum Bir Yanda da Zevk Yaşıyor İnlememek İçin Çok Zor Tutuyordum Murat Amca Deli Gibi Amımı Yalıyordu Babam O Sıra Murat Amcaya Seslendi Ve Murat Amca Hemen Gitti Babamın Yanına Bende Hala Mutfakta Duruyordum 10 Dakika Sonra Murat Amca Yine Geldi Ve Şortumu İndir Ona Doğru Bacaklarımı Tezgaha Doğru Atıp Yalamaya Başladı Yanıyordum Resmen Murat Amcanın Sikini Ağzıma Alıp Sakso Çekmek İstiyordum.
Murat Amca Ayağa Kalktı Ve Bana Bir Şey Verdi Bunu Babamın Meyve Suyuna Koymamı İstedi Bende Koydum Ve Babama Getirdim Babam Meyve Suyunu İçti Murat Amca Tekrar Babbamın Yanına Gitti Ve Televizyonu İzlemeye Başladılar O Sıra Babamın Karnı Ağrımaya Başladı Babam Lavaboya Gitti O Sıra Murat Amca Beni Tezgaha Yatırıp Bacaklarımı Açtı Ve Amıma Girmeye Başladı Deli Gibi Zevk Alıyordum Ama Ben Bunu Gizli Gizli Değil Rahat Bir Şekilde Yapmak İstiyordum Murat Amca Babamın Lavabodan Çıkamayacağını Söyledi O Yüzden Rahat Rahat Yapabilirdik Ve Murat Amca Beni İçeri Salona Getirdi Koltukta Komple Soyarak Benim Her Yerimi Yalamaya Başladı.
Çok Güzel Bir Gün Yaşıyordum Resmen Murat Amca Sikini Çıkarttı Ve Hemen Ağzıma Verdi Bende Durmak Bilmeden Sakso Çekiyordum Murat Amca Koltuğa Uzandı Ve Beni Kucağına Aldı Ve Sikinin Üstüne Oturttu Ve Zıplamaya Başladim Kendimi Tutamıyordum Ve Bir Sır Çığlık Atmıştım Zevkten Dolayı Murat Amca Benim Bacaklarımı Kafama Kadar Getirip Öyle Sikmek İstedi Ve Sikini Amımın İçine Soktu Deli Gibi Sikerken Bir Anda Babam Geldi Ve Ne Oluyor Burada Dedi Murat Amcanın Beni Siktiğini Gördü Murat Amca Hiç Hiç Diyerek İçimden Çıkacakken Babam Devam Et Durma Dedi Murat Amca Ve Ben Şok Olmuştum Murat Amca Bana Bakarak Dudaklarıma Yapıştı Ve Sikmeye Devam Etti Beni Babam Benim Resmen Sikilişimi İzliyordu Murat Amca Yüzümü Babama Doğru Çevirip Domalttı Ve Götümden Girmeye Başladı Acıdan Ve Zevkten Gözlerimden Yaşlar Geliyordu Resmen Babam Bana Bakarak Gülüyordu Murat Amca Bir Kaç Dakika Daha Beni Sikerek Boşalacağını Söyledi Önünde Diz Çöktüm Ve Sakso Çekmeye Başladım Murat Amca Yüzüme Doğru Boşaldı Ve Babamın Yanına Geçti.
Arkadaşlar Umarım Hikayemi Beğenmişsinizdir Sizlerde Beni Babamın Yanında Sikmek İstiyorsaniz Yorum Yaparak Destek Olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder