1 Kasım 2015 Pazar

Yengemi Uyku İlacı İçirdikten Sonra Siktim - Ensest Hikayeler

Yengemler ile aynı apartmanda oturuyoruz. Aslında ben kendimi bildim bileli biz aynı apartmandayız. Yıllar önce dedemin devlet arazisine ödediği parayla önce gece kondu yaptırıp sonra babamın apartmana çevirdiği bu evde yaşadığım anılardan birini sizlere anlatacağım. Abim bekçi ve işi gereği bazen gece nöbetçi kalır, bazen hafta sonları bile çalışmak zorunda kalırdı. Yengem bu durumdan pek hoşnut değildi. Taşralı olan yengemi memleketten getirtip abim le görücü usulü evlendirdik. Yengemin boyu, posu yerinde taş gibi hatundur. Anadolu kıyafetleriyle benim her zaman ilgimi çekmiştir.

Korkan Yengeme Uyku İlacı İçirip
Yengemle aynı apartmanda oturduğumuz için sonuçta bende kayın babasıyla oturduğum için sık sık görüşüyorduk. Yengem beni sever ben ise onu sikmek isterdim. Ufak tefek tadilat işlerinde benden yardım isterdi. Onun dışında çokta samimi olduğumuz söylenemez. Markete gitmemi istediği zamanlarda istediğini alır bazen ondan para bile almazdım. Onu ev çamaşırlarıyla gördüğümde basma eteği, göğüsünü taş gibi sıkmış olan tişörtüyle sikişmeyi hayal edeceğim ateş gibi hatunlardan biriydi.
Abimin işte olduğu bir gece acayip yağmur yağıyor ve gök gürlüyordu. Babam ve annem memleket gezisine gitmiş apartmanda ben ve yengemden başka kimse yoktu. Evde tek kalmaktan korkmuş yengem kapıyı çalıp korktuğunu ve abim gelene kadar yanında kalmamı istediğini söyledi. Abimin gelmesine en az 4 saat vardı. Yengemi kırmayıp yanına çıktım. Daha evine giderken merdivenlerde bir oyana bir buyana hareket eden güzel kalçalarını dikizleyerek evine kadar gittik.Kalçaları çok seksi görünüyordu. Bana çay yapan yengem bugün içinde bir korku olduğunu abimin yanında olmadığı için beni çağırdığını durumu yanlış anlamamam gerektiğini söyledi.
Anladım ki yengem bana kendi isteğiyle vermeyecekti. Bir süre muhabet ettikten sonra uykusu gelen yengemin uyumasını söyleyerek ben televizyon seyrederim abim gelince seni uyandırırım diyerek bekledim.Uyuduğunda eve gidip uyku haplarını aldım. Aslında uykusu derin ve onu uykusunda sikebilirdim ama önlemimi almak istedim. Yengemi uyandırıp korkup sayıkladığını bir yudum su içmesini istedim.Suyuna uyku ilacını karıştırmıştım zaten çok etkili ve tadı ayırt edilemeyecek bir ilaçtı.Hemen yengem uyudu.Bir on dakika bekledikten sonra tekrar yanına gittim seslendim ses çıkmıyordu.Biraz dürttüm kalk yenge iyimisin diye yine ses çıkmıyor bayılmış gibi uyuyordu.Hemen yatmış olan yengemin yanına yatarak basma eteğini beline kadar kaldırdım.Alta eğildim temizmi diye bakacaktım baktım ki ne göreyim yengem lazer epilasyona gitmişti ve hiç tüy yoktu ve amı bembeyaz kenar etleri dolgundu.Hemen ağzımı dayadım emmeye başladım.Arka deliğini ve ön deliğini emerken uyuyan yengemin ağzına altmış dokuz pozisyonunda sikimi sürmeye çalışıyordum.Çok tatlıydı kahpe.Sonra arkasını çevirerek alt kısmına iki yatık koydum ve poposunu yükselttim biraz.Ön deliği tas gibi açılmıştı önümde.Sikimi ön sürmeye bşladım biraz yumuşatıp amını soktum saatlerce siktim o pozisyonda.Bir kere boşaldım onu öylece bıraktım bir yarım saat sonra gidip bir daha sikmeye başladım sikimi yarım saatde içinde bekletmiştirim.Sonunda bir kez daha boşaldıktan sonra dudaklarından öpücük aldım.Ve Seksi külotunu giydirip üzerini tekrar örttüm.hiç bir şey olmamış gibi salonda oturdum.Abim geldi ve yengemi hiç uynadırma yazıktır dedim tamam kardeşim sağol dedi ve eve gittim.Ertesi gün yengem hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder