5 Nisan 2015 Pazar

Tatilde Karımın Amını Götünü Dağıttılar | Evli Hikayeler

mrb.ben ali eşim sevda.ben36 sevda28 yaşında.anadolunun küçük bir şehrinde mütevazi bir yaşantımız var 7 yıllık evliyiz.sevda170 boy 65 kilo beyaz tenli çok güzel bir kadın girdiğimiz her ortamda güzelliği ve şen şakrak hareketleri ile dikkat çeker.sevda kapalıdır ama modern giyinir.evdeki kıyafetleri baya bir cesurdur.zaten kapalı olması inançtan ziyade çevrenin dar ve tutucu olmasından.ben ticaretle uğraşıyorum sevda ise ev hanımı.
geçen yıl mayıs ayında işyerimde otururken gelen telefonla haziranın ilk haftası antalyada 5 yıldızlı bir otelde 1 hafta bayi toplantısı olduğunu öğrendim.hemen sevdayı aradım çok sevindi.
tatil günü gelince gece yarısı eşyaları arabaya yükledik ve yola çıktık.yaşadıgımız şehirden çıkınca sevda eşarpını ve ceketini çıkardıvucuduna yapışan bir gömlek ve altına tayt giymişti çok seksi duruyordu.içim kıpırdamıştı onu oracıkta ****** istedim.sabah 9 gibi otele ulaştık odamıza yerleşip üzerimizi değiştik ve havuza indik.sevda sarı el kadar bir bikini giymişti memelerinin yarısı meydandaydı altıda ufacıktı nerdeyse amını dudakları gözüküyordu.neyseki oteldeki insanları nerdeyse tamamı yabancıydı kimse kimseye dönüp bakmıyordu.akşama kadar havuz deniz derken yemek saati geldi.odaya çıkıp üzerimizi değiştik sevda beyaz daracık nerdeyse şeffaf minicik bir elbise giymişti içine giydiği çamaşır ortadaydı.parmaklarındaki kırmızı ojeler yüzündeki ve dudaklarındaki kırmızı makyaj beyaz tenini iyice ortaya çıkarmıştı yemege indiğimizde neredeyse herkes sevdaya iç çekerek bakıyordu.yemekti eğlence programı derken saat12 olmuştu.kalkıp otelin diskosuna gittik.içeri baya kalabalıktı geçip loş bir köşede bir koltuğa oturduk.dans edenleri izliyor ben vişne votka sevdada alkolsüz kokteyl içiyordu.arada bir kalkıp dans edip hoplayıp zıplayıp oturuyorduk.vakit nasıl geçti anlamadık saat 4 olmuştu müzik sustu insanlar içeriyi boşaltmaya başladı sevdayla kalktık bara dayandık birer soda aldık bu sırada iki genç yan tarafta oturmuş şarkı söylemeye başladılar.çok güzel söylüyorlardı.onları dinlemeye başladıkbizde alkışlarla bazen nakaratla eşlik ettik.bu sırada barmen geldi hadi arkadaşlar çıkmamız lazım dedi.isimlerinin cenk ve Erdal olduğunu öğrendiğimiz 25 li yaşlardaki gençler biz bowling barda devam edeceğiz takılmak isterseniz buyrun dediler.bizde çıkıp doğru bowling bara gittik içerde 4-5 kişi vardı kimse yoktu bu arada benim başım dönüyordu hafiften.bir süre oturduk baktık gelen giden yok kalkıp odamıza gittik sevda hemencecik soyunup yattı.benim uykum yoktu dışarı çıktım havuz başında dolaşırken birden cenk ve Erdal bana doğru gelerek abi ne geziyorsun hadi gidelim bowling bara dediler.cenk bana dönerek abi sevda hanım nerde dedi.bende sizi bekledik bowling barda gelmeyince seva odaya çıkıp yattı dedim.erdal atılıp tüh be keşke gelseydi ya abi yanlış anlama ama çok güzel ve seksi bir karın var görünce çarpıldım çok şanslısın dedi cenkte onayla***** abi kıymetini bil öyle kadın yok insanı çıldırtacak kadar seksi bir karın var dedi.bende teşekkür ettim bowling barda bir tekila içtim hadi gençler ben gidiyorum dedim ve vedalaşarak ayrıldık.gdip yattım sabah uyandık yine havuz deniz falan derken akşamı etmiştik.sevda yine yapacağını yapmış kırmızı minicik sırt dekolteli çok seksi bir elbise giymişti yüksek topuk ayakkabıları içinde tay gibi duruyordu.yemek yerken cenk yanımıza yaklaştı sizi bu gece diskoya mutlaka bekliyorum size özel şarkılar çalacağım dedi nasıl yani dediğimde ben diskonun dj yiyim abi dedi.yemegi yedik saat 12 gibi diskoya gittik yine sakin bir köşeye oturduk.erdal yanımıza geldi ve hosgeldiniz diye tokalaştık ne içersiniz dedi yada durun ben seçeyim dedi sevda atılıp benimki alkolsüz olsun dedi.erdal 5 dakka sonra bir tepside 3 bardakla geldi.içmeye sahneyi izlemeye başladık hepimizde neşeli şen şakraktık kalkıp sevdayla biraz dans ettik.bu sırada Erdal ikide bir bardakları değiştiriyordu.sevda alkol almazdı zaten kokusundan tadından bilirdi ama içtiği kokteyller onu sanki sarhoş etişti elde ayakta duramıyordu.vakit geçmişti müzik sustu cenkte yanımıza geldi nasıl eglendinizmi dedi bizde çok teşşekkür ettik bu sırada Erdal elinde bu son ve en özel içeceklerimiz diye bardakları uzattı alıp içtik ama içince benim kafam bir anda bir milyon olmuştu nerdeyse ayakta duramıyordum sevdada ayakta zor duruyordubenim koluma cenk sevdayada Erdal girdi hadi sizi odaya götürelim dedi.odaya giderken nerdeyse dizlerimin bagı çözülüyor kolumu oynatamıyordum ama herşeyi net şeklide görüp duyabiliyordum.odaya geldik beni koltuğa oturttular sevdayı da yatağa uzattılar sevda yatarken elbisesi iyice beline toplanmış sütun gibi bacakları ortaya çıkmış nerdeyse kilotu gözüküyordu.erdal sevdanın yanına oturdu ve bacaklarını okşamaya başladı ben hareket edemiyor hatta konuşamıyordum ama herşeyi net görebiliyordum.sevdada zil olmuş inliyor ıhlıyor ne yaptığının farkında olmadan yatakta uzanmış yatıyordu.cenk bana bakarak abi bizi affet ama bufahişeyi sikmeden bırakamazdık dünde beri onun hayal ederek geziyorum dedi.sevdayı bir çırpıda soydular ikiside soyundu Erdal sevdanın dudaklarına yapıştı çıldırmış gibi öpüyor dudaklarını yalıyordu bu sırada cenk kafasını sevdanın amına gömdü ve yalamaya başladı çılgınca yalıyor şapur şupur sesler geliyordu.erdal yatakta doğruldu hafiften kalkmış sikini sevdanın ağzına doğru uzattı sevda önüne gelen siki yalamaya somurmaya başladı şaşırmıştım sevda benimkini çok istememe rağmen hiç yalamamıştı.sevda erdalın sikini eliyle kavramış donurma gibi yalıyor somuruyor okşuyordu elindeki sik kocaman oldu ağzına sığmıyordu bir süre sonra böğürerek ağzına boşaldı tüm meniler ağzını doldurdu.benim sikimi yalamayan karım başka birinin döllerini içiyordu çıldıracaktım.erdal sikini çekince sıra cenke geldi oda sikini sevdanın ağzına götürdü sevda görünce vovvv diye cıglık attı cenkin siki bartısız 22 cm gelirdi vede kalında.sevda bir iştahla yalamaya başladı anlatamam.yaladıkça elideki sik daha büyüdü şişti kızardı ve nihayet sevdanın ağzına boşaldı.bu sırada Erdalın siki yeniden uyanmıştı sevdayı yatağa sırt üstü uzattı bacaklarını araladı oooo ama bak sanki hiç sikilmemiş diyerek bana döndü ali abi sagol bişze saklamışsın bak şimdi nasıl sikecegim diye sikini yavaşça sokmaya başladı onunda siki benimkinden büyüktü karımın ufacık amına zor giriyordu.bir hamlede hepsini soktu al fahişe amın bayram etsin dedi.amına soktuğum fahişe sürtük orospu diye küfürler ediyor durmadan pompalıyordu.sevda altında kıvranıyor hadi aşkım sok daha hızlı sok çıldırıyorum diye bas bas bağırıyordu.bir süre sonra Erdal böğürerek karımın amına tüm menilerini boşalltı sevdada orgazm olmuştu tir tir titriyordu.5 dakka dinlendikten sonra cenk karımın elinden tuttu gel orospu diye banyoya götürdü duşun altında sikiyordu içerden çığlıklar geliyordu hele ilk soktuğundandır heralde sevda bir cıglık attı otel çınladı orospu çocuğu yırttın beni diye bagirdi bir süre sonra sesler kesildi cenk elinden tutarak sevdayı getirdi yatağa yatırdı cenke dönerek bak dostum yıkadım getirdim anlaştığımız gibi götünü ilk sen ********** dedi.olamazdı karım götten vermezdi bana bile hiç siktirmemişti ama sevdanın hiç sesi çıkmıyordu zevkten dört köşe olmuştu halen inliyordu.cenk yanına geldi karımı yüzüstü dönderdi hadi orospu karıcıgım sen bizim karımızsın artık diye domalttı götüne bir parmağını yavaşça soktu erdala dönerek oo bu daha sıfır bakireliğini ben bozacağım dostum dedi.erdal dahada zevklenmişti harika dedi.cenk sikini başını tükürükledi karımın arka deliğini itelemeye başladı ama girmiyoru bı sırada Erdal masanın üzerindeki güneş yağını getirdi cenkin skine ve karımın götüne sürdü hadi dostum dedi sevda ise zevkten kudurmuş küfürler ediyor inliyor sikin beni diye bas bas bağırıyordu.cenk sikini deliğe dayadı yavaşça girmeye başladı başı girince sevdanın nefesi kesildi çek girme amımı sik diye yalvarmaya başladı.ama ok yaydan çıkmıştı cenk durmadı bir hamlede hepsini soktu sevda çığlık attı oda çınlıyordu cenk bir süre durdu yavaşça pompalamaya başladı artık hızlanmıştı karımda zevk almaya başladı inliyor ohh diye çığlıklar atıyordu cenk karımın götüne şaplak atıyor kahpe gidene kadar hergece kocanın gözü önünde sikecegim seni dedi sevdada sik aşkım sik diye bağırdı.cenk bir süre sonra tüm menilerini karımın götüne boşaltarak yataga uzandı.karım nefes nefeseydi bir süre dinlendikten sonra Erdal yine elinden tuttu banyoya gittiler yıkadıktan sonra sevdayı yanıma getirdisevdanın ellerinin dizime koydu ve domalttı arkadan o kocaman sikini yağlayıp sevdanın götüne soktu karım benim kucağımda hemde götünden sikiliyordu bende film gibi izliyordum.sevda çığlıklar atıyor bas bas bağırıyordu.zevkten çıldırıyordu adeta Erdal geç boşalıyordu nerdeyse 20 dakika durmadan soktu.karım bitmişti resmen hiç bu kadar *****memişti biz bir kez yapar yatardık.erdal karımın götüne şaplaklar atarak küfürler ederek boşaldı.erdal sikini çıkarınca sevda döndü ve götüne giren siki dakikalarca yaladı temizledi.erdal homurdanıyor götün sike alıştı yarın gece ikimiz birden gireceğiz orospu diyordu.gözümü açtığımda saat 12 olmuştu ben ve sevda çırılçıplak yatakta yatıyorduk etrafa baktım gayet derli topluydu acaba rüyamı görmüştüm.sevdayı uyandırdım yatakta doğruldu bana bir tokat attı dün gece napmışsın bana hiçbir yerim tutmuyor dedi.belliki olayın farkında değildi.kalkıp giyinip havuza indik.

1 yorum:

  1. slm varmi evli esini anlatacak uyarsa paylasacak tekim istanbul olgun bayanda olur 05458627062

    YanıtlaSil