7 Mart 2015 Cumartesi

Arkadaşımın Eşinin Götünü Siktim

arkadaşımın karısı,arkadaşımın karısını siktim,arkadaşımın karısının güzel götü

selam adım can 1.80 boyunda tenis oynuyorum eskişehirde üniversitede tanıştığım sevgili olan 2 arkadaşım vardı bir zamanlar barış ile gülnur üniversite hayatımız bitti ve biz birlikte istanbula döndük barış ile gülnur evlendiler bir süre ayrı kaldık sonra tekrar görüşmeye başladık benim atletik bir vücudum vardı bakıyordum kendime barış ise götü göbeği saldı evlendikten sonra gülnurda 1,75 boylarında beyaz tenli güzeller güzeli bir kız üniversitede tanışmışlardı barışa kız fazlaydı ama seviyordu kız barışı aile durumuda iyiydi barışın para vardı Gülnur beni sinem diye bir arkadaşıyla tanıştırdı kız sosyetik emirganda oturuyordu paralıydı şımarıktı vede .çok yalancıydı abuk subuk şeylerden bahseder günümü mahfederdi neyse ben bunu 1 düzine kadar siktim yollarımız ayrıldı gülnurlada epey ters düştük bu durumla ilgili barışa gelirsek çok uçkuruna düşkün versem beni bile sikerdi yavşak oral sex manyağıydı okulun ilk yıllarında gülnura bile oral sex yaptırıyordu ciddi değillerdi bunuda bana ballandıra ballandıra anlatırdı ne olduysa aşık oldu karıya benimle muhabbetini kesmesi gerekirken hala konuştu çünkü en samimi olanı bendim çıkarsız bir arkadaşlığımız vardı hatta okul çıkışı iş ciddiye binmişti bana sana söylediklerim yalandı kanki falan filan ayaklarına girdi kapat konuyu dedim neyse bunlar evlendiler ev aldılar barış azıttı devamlı kavgalar falan bir gün aradı beni bu karıyı öldürücem dedi ne oldu dedim katlanamıyorum artık dedi bende gülnuru aradım suratıma kapattı küfredip bende barışı arayıp gel dedim bişeyler içelim sinirini atarsın gittim aldım evden nişantaşında bir yere gittik oturduk bayağı saat geçirdik bende 2 tane karı vardı hafta sonu içinde buluşucaktık selim diye bir arkadaşımla gidicektim onu ektim barışı aldım neyse hafta sonu geldi nişantaşındanda ev tuttuk gittik clube eğlendik falan karıları aldık siktik evde sabaha kadar barış kıza taktı sonra çocuğu nasıl mutlu ettiyse telefonlarını aldılar neyse kızlar gitti barış aynen bu şekil; Oğlum bu ne yaaaa hayatımın en güzel saatlerini yaşattı bana karı Gülnur ruhsuzun teki ororspu olmasa evlenirdim mk dedi ) gülüştük falan uyuduk neyse o günün sabahı gülnur beni aradı nerdesiniz lan siz dedi bizdeyiz dedim çıkın lan dışarı dedi kapının önündeyim dedi Sıçtığımızın kanıtıydı biz nişantaşındaydık kapadım direk telefonu kız çıldırmış apar topar gittik barış çiçek yaptırdı falan götürdü bende eve gittim aradı beni bize gel dedi bende gittim nerdeydiniz dedi doğru söyle playstation oynuoduk dedim inanmadı ama sineye çekti sanırım oturduk çay içtik küçük odaları vardı oraya telefonu şarja takmaya girdim küçük bir hafıza kartı vardı içime kurt düştü telefonuma takıp bakıcaktım benimkiyle uyumluydu kart tekrar tuvalate girdim hafıza kartını acele bir şekilde telefona taktım ve açtım resimlere bakıyordum sıradan resimler videolara baktım 6-7 tanede video vardı izledim 5. videoda resmen ağzım açık kaldı Gülnur eve kızları toplamış kıyafet partisi yapmış birde elden ele video ile çekmişler resmen podyum yapmışlar evi ne kilotlar ne tangalar ne südyenler ne mini etekler Gülnurun sempatikliği azgın hareketleri beni şaşırttı resmen ağzım açık kaldı ama bu kadar iyi göğüsleri olduğunu bilmiyordum götü bacakları delirtti beni neyse çıkardım kartı yerine koydum içeri geçtim aklıma girmişti bir kere neyse aradan 1 hafta geçti bunlar gene papaz oldu barış kaydı gitti ortalıktan araki bulasın aklıma ona ayarladığım kız geldi onu aradım ordamı dedim evet dedi ama söyleme dedi beni oyar dedi kızlada ben kavga ettim Gülnur artık anlamıştı aldatıldığını hafta sonu aradı beni gülnur gel dedi arıycaz neyse çıktık arabayla arıyoruz hesapta ben söyleyemezdim durumu barışında telefonu kapalıydı akşam oldu bak dedim Gülnur yeter ben bıktım eve gidiyorum tamam dedi dönelim bende istersen akşama dışarı çıkalım sende kafanı dağıt dedi güzel bir yerde cadnlı müzik vardı tamam dedi evlere dağıldık akşama hazırlandık gittim aldım mekana gittik kaltak bir giyinmiş aklımı aldı etraftakileri süzüyor resmen nispet yapıyor barışı aldatıcam bu gece dedi benim aklım direk onu sikmeye geldi sahip çıktım içerde içki içtik bayağı sarhoş olduk dönücektik ama saat müsait değildi kesin çevirme olurdu 1 saat bekleyelim dedim araba zaten kuytu bir yerdeydi sarhoş bir şekilde arabaya geçtik oturduk bu sinirden küfür etmeye başladı zor susturdum neyse sızdı yavaş yavaş ben gitmeye başladım evine geldik mahalleli görmesin diye mahfolduk evine gireceğimi sanıyordum almadıı HOOOP dedi bu gece tehlikeli sen köyüne dedi ateşle barut yanyana durmazmış saçmalamayı kes dedim gir içeri neyse zorda olsa girdim kafasını yıkadım kuruladım yata odasına girdi kapattı kapıyı bende salona uyumak için geçtim ama aklım ondaydı saatler ilerliyor bir umut yanıma gelmesini istiyordum mutfağa kalktı sanırım su içmeye içi yanmış yavrumun bende bir hışımla pantolonumu ve üstümü çıkardım uyuyormuş gibi devam ettim kapıdan bakması için dua ettim ve kapı açıldı 5 saniye kadar baktı sanırım sonra gitti tekrar geldi üzerime bir şey örttü bende uyandım sağol dedim kusura bakma ya dedi barışın eşyalarından veriyim sana dedi iyi olur dedim kalktım oturma pozisyonu alıp bekledim vücuduma güvenirim tekrar geldi uzattı solaryumamı giriosun dedi sorular sormaya başladı vücüdumda kıl yoktur tenis oynuyorum alma gereği duyuyorum kıllarınıda alıosun heralde dedi evet dedim oturdu diğer köşeye tv açtı bende yattım uyusana dedim midem bulanıyor yatınca dedi iyi dedim yattım uyumuyordum ama aradan 20 dk falan geçti heralde beklediğim an geldi çıldırmış bir hareketle taşaklarımın sıkıldığını anladım kafamı çevirdim göz göze geldik deli gibi öpüşmeye başladık üstüme çıktı sürtünmeye başladı bende eşofmanın üstünden göğüslerini sıkmaya başladım ama nefes almıyorduk elini tuttum sikime götürdüm taş gibi olmuştu kafasını tuttum ittim altımı ve boxerımı çıkardı kaymak gibi yarrağımı komple ağzına aldı resmen sömürüyordu dudaklarıyla sıkıyordu yarrağımı 10 dk yaladı ve boşladım sonra kalktım üstünü çıkardım böyle göt yoktu pürüssüz tertemiz resmen dondurma gibi her yerini yaladım kanapede cama doğru bacaklarını birleştirerek domalttım o götün şehvetini görmem lazımdı amına girdim hayvan gibi siktim 3-4-5 sabah kadar her pozisyonda sikiştik ve uyuduk sabah oldu son bir kez saxo çektirdim ve gittim o gün bugündür görüşmüyoruz barışlada o kız davasına bilerek ters düştük ayakları yaptım ama gülnurun götünü göğüslerini amını hiç bir karıya değişmem harikaydı Gülnurda kocasını benimle aldattı ve durumu eşitledi iyi günler.

2 yorum:

  1. 0 535 840 65 60 slm ben denizli den murat olgun bir erkeğim sınırsız sex i özellikle amcuk ve göğüs halamayı çok seviyorum.yalatmak isteyen evli bekar her yaştan bayanlardan çağrı ve msj bekliyorum saygılarımla.0 535 840 65 60

    YanıtlaSil
  2. 0 535 840 65 60 slm ben denizli den murat olgun bir erkeğim sınırsız sex i özellikle amcuk ve göğüs halamayı çok seviyorum.yalatmak isteyen evli bekar her yaştan bayanlardan çağrı ve msj bekliyorum saygılarımla.0 535 840 65 60

    YanıtlaSil