15 Nisan 2014 Salı

Teyzemi Azdırdım Sonra Siktim

Merhaba Değerli Okurlar Hiç Laffı uzatmadan Direk Hikayeme Giricem. Benim Teyzem Var 24yasında 1.55 boylarında cok Seksi vücudu olan Bir bayan 2 cocuk annesi Ama ben ona 14yasından Beri hastayım Yasım 17 Neyse Bi Gün Ben Evde Tektim Oturup Film İzliyordum ki baktım Kapı çaldı Kapıyı Açtım Gelen Teyzemdi Hosgeldin Teyze nasılsın Dedim Oda iyiyim Teyzecim Sen nasılsın Dedi Sağol Teyze oturuyordum dedim İceri Geçtik Felan Bilgsayarda Biseylere bakıyordu ama Ben Yanına gidip Ne yaptıgına Bile bakmıyordum En sonunda ,dayanamayıp yanına gittim ve Omegla Sayfasında adamların Aletine Bakıyordu. Hemen bilgisayardan Caps Yapıp Seni anneme Kocana Söyleycem Bak Sende burdasın dedim oda ne olursun gösterme yalvarırım Ne İstersen Yaparım Dedi. Bende ne İstersemmi Dedim ?



Ozaman Benle Bi Gece Yat Dedim oda Olmaz ben Vermem sana Gerci eniştenle bi kac zamandır Sex yapmıyoruz Ama Sen olmazsın Dedi bende neden dedim ? oda seninki ufaktır işletemezsin bana dedi bende öylemi Bak bakalım ufakmı Dedim açtım sikimi ve görünce Gözleri patladı ay be ne büyükmüş Dedi Ama olmaz ben Sana vermem dedi. iyi bende bunları gösteririm Dedim oda Tamam orospu Cocugu tamam hadi Yatak odasına Gidelim Dedi kızgın bi Sekilde. öpüşmek istedim ama karşılık Vermedi sonra soyundu Baktım hadi sok diyordu ben hemen olmaz dur Dedim memelerini emmeye memelerden aşağıya doğru indim napıyosun Sen Dedi Daha önce hiç Sana Oral Sex yapan olmadımı Dedim Oda hayr İğrenclesme Yalama Dedi sen Yat gerisini bırak bana Dedim iyi orospu cocugu Yap Yapacagını dedi. Sonra ben bunun amına Bi yumuldum ama nasıl yalıyorum.

Azgınlıktan kudurdu Devam Et orospu Cocugu harikasın devam Et derken Amından sular akmaya başladı bende Sıra sende orospu Dedim Ne yapıcam dedi ağzına al Dedim ilk Defa yapcaktı Ve Bu başladı Yalamaya. İlk Defa olmasına Rahmen Cok iyi Yapıyordu Sonra ben bi posta ağzına patladım yuttu dölleri. Sonra Bacaklarını iki Yana Ayırıp amına sürtmeye Basladım Sok Artık orospu Cocugu Cıldırttın beni Sok o yarragını ağzıma verdin Simdi Alev gibi Yanan Amcıgıma Sok Diyince ben Bi Gaza Gelip aniden bi kökledim öyle bi cıglık attıki Anlatamam Neyse ben buna Git Gel yaparak yaklaşık 15 dk sonra Gelecegimi anladım Geliyorum Dedim oda içime Bosal Dedi olmaz Hamile Kalırsın Dedim oda Korunuyorum Merak Etme Deyince o an içine patladım Harıkasın Bitanem diyerek yanağımdan öptü.

Sonra banyoya girip yıkandı. annemler Geldi yemek yedikten Sonra. Abla Yegenim Bu Gece Bende kalsın Yanlızım Diyince Annemde tamam dedi. Benm içimde bi kıpırdı vardı ve Saskındım Ben ona öyle Bisey dememiştim haberim yoktu neyse öylelikle yola Cıktık otobüse bındık oturduk bu benm otobüste sıkımı tutmaya başladı beni tahrik Edince bende Amını ellemeye başladım üstünde montu olduğundan kimse göremiyordu elliyordum.

 Eve yaklaştık indik otobüsten. apartmana Girdik. Asansöre bindik Teyzem dayanamadı üstüme Atladı öpüşmeye başladık boyu kısa olduğundan kucağıma Aldım arkadan bacaklarını kenetleyince sikim amına temas ediyordu sonra 6.kata Cıktık eve zor Girdik hemen yatak odasına attık kendimizi ve Teyzemi sabah Kadar Aralıksız Siktim Ve o Artık Benim Karım oldu. Onu sinr Edince Sikimin Kafasını ısırıyor :D :D :D

2 yorum:

  1. Merhaba ben poyraz tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 80 penis 20 santim kalın damarli coooook coooook gec bosalan doyumsuz biriyim vucudum kilsiz beyaz am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen Ankaralı bayanlar arasın lütfen wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  2. İstanbul izmit gebze adapazari evli mutsuz dul seksi bayan arasn 05536173814

    YanıtlaSil